lustigheter...

alltså, har tänkt länge nu att leva upp lite här på min zombieblogg. skolan är inte så jävla hemsk, nu har ju Klara kommit till klassen *LYCKAAAA* känner mig inte lika vilsen längre.
har dessutom bra lärare, typ NO-mats; sååå rolig, han är så fascinerad av de ämnen han lär ut att han skrattar hela tiden och säger saker som "helt otroligt" och "kan ni fatta!?". så har vi matte-arne med dialekten. historia-blixt känns helt efterbliven så han blir rätt rolig också.

läste just igenom en gammal påbörjad novell som jag började skriva för att jag sett en snygg skejt-kille på stan. den var så pinsam. satt och skrattade genom 14 sidor lågstadie-författarskap (som faktiskt skrevs förra sommaren - jag=sämsta på att skriva). det enda jag gillade var när den snygga killen i novellen sa "Herrejävlar!" -
bästa repliken jag nånsin kommit på.

ska nog bränna den på bål inom en snar framtid.

en annan rolig grej:
http://www.youtube.com/watch?v=ApHJx2oMWqQ
gör inte så bara för att ni råkar stöta på norrmän i skogen.

lev gott!
Allmänt | |
#1 - - hilena:

arne är den bästa. skriv "Heja Modo" och dylikt på alla matteprov, du får extrapoäng (tips från the mathlethe). blixt är skitskum, han brukar "vara vild" på simsons. MED SINA ELEVER. så skum.



jag måste få läsa din saga. då får du läsa ett kapitel ur min gamla fic om en kille som heter Will. hans kompis säger "men kolla, här kommer bögen" när han anländer.. man ba "schysst?"

#2 - - webecka:

coolt, ska jag göra! btw så går inte matten så bra för mig. jag förstår ingenting :'(

men hjälp, nu är jag lite rädd för blixt?



ah eller alltså kanske du får men.... den är sjukt dålig. hahahahhahahaha vad kul! nä elakt, men kul.

#3 - - hilena:

meh, läs min inspirerande dikt då så blir du snart smart. men ja, han heter ju blixt?!? farlig.



Eh fast jag vill läsa ändå. det påstås ju även att S.T.A.R.S. är dålig, men sen visar det sig att nån "har blitt kär"... såe, den är nog bra trots allt.

#4 - - Maweia:

JAGVILLÄSA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

#5 - - webecka:

okej, jag ska va stark! jo det förstås...



ahhahahaha okej, alltså den är typ på S.T.A.R.S. nivå, men ni ska la få läsa då! xd

Upp