My Stripper Name Brings All The Boys To The Yard

Skulle läsa en novell i Svenskan, från ca 1800-talet, som hette "Fettpärlan". Bra novell faktiskt, väcker fett mycket rage. Blir lätt äcklad, men berättelsen skildrar på ett bra sätt hur kvinnor (i detta fall prostituerade) utnyttjades (still are in a way)
Har inte så mycket med någonting att göra, ville bara skriva. Kan vara något att läsa för intresserade.
 
 
Så såg vi lite klipp där vi bland annat fick höra en kvinna som sa att om man skulle bli strippa in the neighbourhood skulle man heta sitt första husdjurs namn + sin första gata.
 
Jag blir då:
 
Guldia Forell!
Sexigt
 
Mitt första "husdjur" var en guldfisk som då hette Guldia (för man måste ju kunna heta så om folk får heta Silvia, hehe), och bodde som först på Forellvägen ju.
 
http://3.bp.blogspot.com/_ilb7qjFxJgc/TRWkEsrRy7I/AAAAAAAAMb0/FWEy2teGhH0/s1600/Bubble-Eye-Goldfish-012.jpg
Jag som strippa då
Allmänt | |
#1 - - ida:

SEXY!
Haha jag tror det var på engelska man skulle ta sitt område :( Skulle också göra det där en gång.

Trixi Oakhill

Sen insåg jag att min hund hade ett riktigt stripper name :'(

Svar: Jo, så var det
Hahaha rätt snyggt namn dock!
smartkiwi.blogg.se

#2 - - Maria:

Hi, I'm Snutte Lax

Har faktiskt aldrig haft ett husdjur of my own

Svar: Steve?
smartkiwi.blogg.se

Upp