Jobb

Alltså Wabuu.
Kolla här http://www.youtube.com/watch?v=Udb4sF4RJL4 innan ni läser vidare. Ni måste förstå vem Wabuu är.
 
 
 
 
Okej, lekte med barn på Skogshagas förskola idag, så kommer en unge och säger:
"JAG VILL VARA WABUU!"
Och jag bara "... Du kan få vara Wabuu..." samtidigt som jag innerst inne dog av skratt. ALLTSÅ JAG VISSTE INTE ENS OM WABUU NÄR JAG VAR LITEN! Wabuu verkar ju vara dum i huvidet, varför vill en vara Wabuu?
 
 
 
Jätteskönt att få jobba, särskilt med barn. Jag hatar ju barn egentligen men nu är de härliga. Blir en så sjuk kontrast mot mai personal laif.
 
De är så små och så sjukt glada, jävligt bekymmerslösa och jag är väldigt avundsjuk. Så tänker jag på att några av dem kanske kommer må så jävla jävla dåligt när de växer upp. Tänk om jag om tio år skulle få reda på att ett av barnen jag jobbat med har tagit sitt liv för att hen inte orkade längre. För att livet blev för jävla jobbigt. Jag skulle dö av sorg.
Allmänt | |
Upp